RADIONICA U IMPULS CENTRU

Juče je u Impuls centru u Gornjem Milanovcu održana tročasovna radionica na temu transformacija kompanije. Predavač je bio Kosta Andrić, partner i direktor ICT Hub – a. Prisutni na ovom događaju bili su predstavnici više domaćih kompanija iz Gornjeg Milanovca i okoline – Metalac, TetraPak, Maksmil, IT Solution, Proxima, ZZ Zafer…

Novo digitalno doba donosi i nove izazove za poslovanje, a pored digitalizacije kompanije koja je sada već obavezna, dolaze poslovne i organizacione promene koje su neophodne zbog prilagođavanja stanju na tržištu koje se svakodnevno menja. Kompanija mora da iskorači u nepoznato, što je veoma izazovan poduhvat, a na putu do otkrivanja novog poslovnog modela, često se postavljaju pitanja: odakle početi, kako redukovati rizik u ovom procesu i kako to već sada rade neke kompanije na domaćem tržištu?

Prisutni na ovom događaju mogli su da čuju odgovore na ova pitanja, kao i mnoge druge zanimljive diskusije koje će im itekako biti od koristi u daljem radu i razvoju kompanije. Pored analize stanja u kom se njihova firma trenutno nalazi, od velike koristi bilo je i to što su mogli da vide iskustva drugih kompanija, izazove i prepreke sa kojima su se susretali u svom poslovanju i načine na koji su prevazilazili probleme u procesu transformacije i digitalizacije.

Diskusija je sve vreme bila otvorena, razgovaralo se o izazovima koje novi poslovni modeli mogu doneti, prvenstveno prilagođavanje zaposlenih i pronalaženje novih kadrova.

Nakon diskusije, usledio je praktični rad radionice. Prisutni su bili podeljeni u četiri grupe, u kojima su dobili alat za osmišljavanje inovativnih poslovnih modela i zadatak da se stave u “cipele drugih kompanija”. Popunjavanjem ovoga alata mogu da dođu do predloga poslovnog modela za nove inovativne proizvode koji mogu da se plasiraju kroz postojeće kanale prodaje.

Na samom kraju, Kosta Andrić je prisutnima poručio da ne” ubijaju” svoje ideje, već da eksperimentišu i da budu brzi u realizaciji svojih ideja, jer će tako otkriti probleme koje imaju njihovi korisnici i kupci, pa će samim tim promeniti svoje poslovanje na bolje.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *