Sumirani rezultati rada Štaba za vanredne situacije

Štab za vanredne situacije opštine Gornji Milanovac, od proglašenja vanrednog stanja, radio je u skladu sa Zakonom o smanjenju rizika i upravljanju vanrednim situacijama, kao i Preporuci o organizaciji i radu štabova u vreme vanrednog stanja. Od početka vanrednog stanja Štab je održao 17 elektronskih sednica.
U saradnji sa stručno-operativnim timom i ostalim subjektima zaštite i spasavanja, osim brojnih aktivnosti,Štab se neprekidno angažovao na unapređenju funkcionalnih sposobnosti medicinskih organa u pružanju pomoći obolelima od Kovida-19 (kroz obezbeđenje rendgen aparata, zaštitne opreme za medicinske radnike, nabavku dezinfekcionih sredstava i drugo, zatim kroz pružanje pomoći penzionerima sa primanjima ispod 30.000 dinara, socijalno ugroženima i licima koja su zatražila pomoć. Pomoć se ogledala u podeli blizu 9000 paketa.

foto: KABINET PREDSEDNIKA OPŠTINE

Opštinski Štab za vanredne situacije neprekidno je informisao javnost o najaktuelnijim dešavanjima u vreme vanrednog stanja održavanjem svakodnevnih konferencija za medije, štampanjem obaveštenja i isticanjem istih na najprometnijim mestima.
Da bi uspešno realizovali napred pomenute zadatke, Opštinsko veće je za tu namenu opredelilo ukupno 10. 000.000, 00 dinara, ali je Štab za vanredne situacije imao i pomoć privrede u novcu u ukupnom iznosu od 1. 857. 500, 00 dinara. Milanovački privrednici su, osim novčane pomoći, tokom vanrednog stanja donirali značajnu opremu, ali i pomoć u namirnicama. Ukupna vrednost donacija u robi je 2. 520. 954,94 dinara.

foto: KABINET PREDSEDNIKA OPŠTINE

„Danas je simbolično održana sednica Štaba za vanredne situacije, na ovaj datum, kada se navršava pune četiri godine od formiranja svih institucija na teritoriji opštine Gornji Milanovac, posle izbora 2016“, rekao je Dejan Kovačević, predsednik opštine i komandant Štaba za vanredne situacije.

foto: KABINET PREDSEDNIKA OPŠTINE

„ Sumarno mogu da kažem da je Štab u prethodim godinama u više navrata imao posla, odnosno proglašenje vanrednog stanja na delovima teritorije naše opštine zbog elementarnih nepogoda“, rekao je Kovačević i dodao: „Pandemija zaraznom bolesti Kovid-19 pokazala je da je opštinski štab dobro organizovan, za veoma kratko vreme uspeli smo da osposobimo sve nove kapacitete kada su u pitanju Opšta bolnica, Dom zdravlja, Vojska Srbije i svi činioci dali su sve od sebe da se što brže prilagodimo vanrednom stanju. Osnovali smo Kovid ambulante i posebne delove bolnice za prijem obolelih od virusa korona. JKP je dalo svoj maksimum, na najbolji način je izvršilo zadatak dezinfekcije objekata i javnih površina, kao i zgrada za kolektivno stanovanje, utrošena je količina od 669 kapacieta cisterni sa rastvorom natrijum hiperhlorida za period nešto kraći od dva meseca. Opšta ocena rada Štaba za vanredne situacije je zadovoljavajuća, svi su dali maksimum od sebe i odradili najbolje što je moglo u ovakvim okolnostima.“ć

foto: KABINET PREDSEDNIKA OPŠTINE

Od početka vanrednog stanja, uvedeni su telefonski brojevi kol-centara u opštini i u Niveus timu. Kol-centri su registrovali 1733 poziva, pruženo je 199 usluga na kućne adrese, ostali pozivi bili su za dobijanje informacija i uputstava.
Štab za vanredne situacije imao je pomoć i podršku Vlade RS u vidu isporučene zaštitne opreme.
GM Press / KABINET PREDSEDNIKA OPŠTINE

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *