Polovnjaci sve skuplji, ali interesovanje kupaca postoji

U Srbiji je za prva četiri meseca ove godine registrovano oko 9.500 novih vozila, što je oko 23 odsto manje nego 2019. godine, kada je bilo moguće organizovati Sajam automobila. Veoma je teško praviti paralelu između 2019. i 2020. godine, kada smo tokom proleća bili potpuno zatvoreni, i ove godine, kada se očekuje stabilizacija tržišta.

Prema rečima predsednika Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova Milana Belina, tržište automobila je živo, lagano raste i postoji interesovanje kupaca.

„Što se tiče popularnosti modela, ona je na sličnom nivou već nekoliko godina, izdvojilo se nekoliko brendova najinteresantnijih za naše kupce, a to su: ‘škoda’, ‘fijat’, ‘kija’, ‘hjundai’ i ‘dačija’, dakle oni koji nude automobile nižeg cenovnog ranga i taj segent je najpopularniji jer je to ono što naši građani mogu da priušte kada je reč o novim vozilima“.

Hibridna i elektro-vozila su prisutna kod svih prodavaca automobila, ali nove tehnologije neminovno podižu cene automobila, a kako sada stoje stvari, oni će biti sve skuplji i skuplji. U našoj zemlji postoje subvencije za elektro i hibridna vozila koje nisu male, 5.000 evra za elektrovozila i 2.500 evra za hibridna vozila.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije izabrala je za automobil godine model „tojota jaris“, dok je u kategoriji hibridnih i elektrovozila izabran „fića“ hibrid, koji se pojavio na našem tržištu,

Kada je reč o polovnim automobilima, uvoz takvih automobila je poskupeo za oko 30 odsto i ima ih sve manje. To su automobili stari od 10 do 15 godina od par hiljada evra i njih je sve manje u Evropi.

RTS/ FOTO RTV/GM PRESS

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *